Użytkownicy systemu Android doświadczają błędu 910 podczas próby pobrania aplikacji ze Sklepu Google Play. Problem ten był zgłaszany głównie przez użytkowników, próbujących pobrać aplikację YouTube na urządzenie z systemem Android. Gdy użytkownik próbuje pobrać aplikację ze Sklepu Google Play, wyświetlane jest okno z następującym tekstem – Can’t install app. Aplikacja „XYZ” nie może zostać zainstalowana. Spróbuj ponownie, a jeśli problem będzie się powtarzał, skorzystaj z pomocy w jego rozwiązaniu. (Kod błędu 910). Ten błąd występuje zazwyczaj podczas próby zainstalowania, zaktualizowania lub odinstalowania aplikacji ze Sklepu Play. Dzieje się tak, gdy użytkownik odinstaluje preinstalowaną aktualizację. Błąd ten został zgłoszony w systemach Android 5 Lollipop, Android 6 Marshmallow, Android 7 Nougat i Android 8 Oreo. Nie musisz się jednak martwić, jest na to rozwiązanie. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak naprawić kod błędu 910 w sklepie Google Play.
Zobacz też: Jak zmienić nazwę na snapie?
Spis treści
Usuwanie kodu błędu 910 w sklepie Google Play
W tym artykule zostaną przedstawione dwie metody naprawienia kodu błędu 910 w sklepie Google Play. Możesz użyć dowolnej lub obu metod.
Metoda 1: Wyczyść pamięć podręczną i dane
Jest to najczęstsza poprawka do wszystkiego na urządzeniu z systemem Android. Wykonaj poniższe kroki;
- Krok 1: Przejdź do Ustawień systemowych.
- Krok 2: Stuknij w Aplikacje i powiadomienia. Niektóre urządzenia mają Aplikacje lub coś podobnego zamiast Aplikacje i Powiadomienia.
- Krok 3: Przewiń w dół, aż znajdziesz Sklep Google Play. Stuknij w niego.
- Krok 4: Wybierz Przechowywanie.
- Krok 5: Stuknij w Wyczyść pamięć podręczną, a następnie Wyczyść dane.
- Krok 6: Uruchom ponownie.
- Krok 7: Po ponownym uruchomieniu spróbuj ponownie zainstalować aplikację.
Zobacz też: Roblox ubrania
Metoda 2: Wyloguj się z Google
Proste wylogowanie i ponowne zalogowanie się na konto Google może rozwiązać ten problem. Czytaj dalej. Krok 1: Przejdź do Ustawień systemowych. Krok 2: Przewiń w dół, aż znajdziesz Konto. Stuknij je. Krok 3: Po wejściu do środka znajdź konto Google. Dotknij go. Krok 4: Przewiń w dół do dolnej części ekranu i wybierz Usuń. Ta opcja może być w menu na niektórych urządzeniach. Krok 5: Uruchom ponownie swoje urządzenie. Krok 6: Po ponownym uruchomieniu przejdź ponownie do ekranu Konta. Krok 7: Wybierz – Dodaj konto. Krok 8: Wybierz Google i postępuj zgodnie z instrukcjami. Krok 9: Po zakończeniu dodawania konta Google uruchom ponownie urządzenie. To powinno naprawić błąd