Z czego powinna się składać ulotka reklamowa?

Z czego powinna się składać ulotka reklamowa

Reklama dźwignią handlu – to stwierdzenie jest nadal aktualne, zwłaszcza w wysoce konkurencyjnych branżach. Obecnie dotarcie z informacją handlową dotyczącą produktów lub usług do potencjalnie zainteresowanych osób wymaga działań na wielu polach. Jednym z nich są ogłoszenia w postaci ulotki reklamowej. Jakie elementy musi zawierać skuteczne ulotka? Co warto o niej wiedzieć?

Zobacz też: Narzędzia do dziergania na drutach – jak wybrać najlepsze?

Elementy skutecznej ulotki reklamowej – najważniejsze informacje

Większość ludzi to wzrokowcy, dlatego odpowiednie przygotowanie graficzne jest kluczowe dla każdej ulotki, bez względu na branżę. Wszystkie elementy muszą być spójne nie tylko w obrębie kształtów, ale również kolorów. Jednym z najczęściej popełnianych błędów jest używanie zbyt dużej ilości treści. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przekazywanie informacji w formie haseł lub wypunktowań. Dlaczego jest to takie ważne? Przede wszystkim ze względu na fakt, iż wiele osób nie przeczyta do końca długich treści.

Aby maksymalnie zwiększyć szansę na zainteresowanie produktem lub usługą, należy w czytelnej formie przedstawić rozwiązanie konkretnego problemu. Cały przekaz musi być napisany nienachalnym językiem korzyści.

Zobacz też: Nie możesz znaleźć pomysłu na prezent dla mamy? Oto rozwiązanie!

Ogłoszenia w formie ulotek reklamowych – co jeszcze warto o nich wiedzieć?

Niezbędnym elementem ulotek reklamowych jest tak zwany „call to action”, czyli zachęcenie do działania. Najskuteczniejszym wezwaniem jest zaoferowanie rabatu ograniczonego czasowo. Warto również zachęcić do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Dobrym pomysłem jest także umieszczenie kodu QR i linków do mediów społecznościowych. Można zaoferować dodatkową zniżkę za dostarczenie ulotki np. do siedziby biura. W takim przypadku mamy pewność, że osoby zainteresowane kupnem produktu lub usługi zachowają ulotkę.

Zwracanie się do konkretnej grupy docelowej zawsze daje najlepsze rezultaty. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na fakt, iż klienci preferują, gdy zwracamy się do nich bezpośrednio.

Dowiedz się więcej: ogłoszenia Czapury

Kacper

Redaktor, prywatnie gracz League of Legends, Counter Strike i innych popularnych gier.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dlaczego powinieneś zostać influencerem?
blog Ogólne

Dlaczego powinieneś zostać influencerem?

Mówi się, że influencer to zawód przyszłości. Osoby działające w internecie, które gromadzą wokół siebie zaangażowaną społeczność, współpracują z markami. Promują ich wartości, wydarzenia, produkty, usługi, co przynosi korzyści każdej ze stron. Zastanawiasz się, czy warto zostać influencerem? Co zrobić, by nim się stać? Sprawdź! Influencer – kim jest? Influencer to osoba, która wokół siebie […]

Czytaj więcej
Drukowanie może być eko! Dbaj o ekologię!
blog Ogólne

Drukowanie może być eko! Dbaj o ekologię!

Wiele osób zastanawia się, jak troszczyć się o planetę, by posłużyła ona jeszcze przyszłym pokoleniom, i jak powstrzymać niebezpieczne dla ludzkości zmiany klimatu. Dużo mówi się o segregowaniu śmieci, konieczności ograniczenia emisji szkodliwych substancji, czy zużycia papieru. Jak połączyć pracę w drukarni z działaniami mającymi na celu ochronę środowiska naturalnego? Idealnym rozwiązaniem jest stosowanie papieru […]

Czytaj więcej
predykcyjne utrzymanie ruchu
blog Ogólne

Czym jest predykcyjne utrzymanie ruchu?

Czym jest predykcyjne utrzymanie ruchu? Predykcyjne utrzymanie ruchu – z języka angielskiego predictive maintenance, jest jedną ze strategii utrzymania ruchu, która polega na optymalnym używaniu maszyn. Jest to najmłodsza koncepcja organizacji działań, które dotyczą UR w zakładach produkcyjnych. Strategia ta opiera się na przewidywaniu stanów obiektów w czasie przyszłym oraz podejmowaniu działań konserwujących, naprawczych, a także zapobiegawczych […]

Czytaj więcej