Quality assurance and customer satisfaction in star rating survey. Businessman touch to activate quality sign to promote the business in global marketing. Digital evaluate approve ISO quality concept

Jak gadżety reklamowe wpływają na postrzeganie marki? Oto 10 przykładów

Kacper

Gadżety reklamowe to ten element promocji firmy, który od lat uznawany jest przez wielu za jeden z najskuteczniejszych sposobów przekonania do siebie klientów. I choć w dobie marketingu internetowego wiele osób odeszło od nich, wciąż znacząco wpływają na postrzeganie naszej marki. Jak? Oto 10 przykładów, jak gadżety mogą pomóc w rozwoju firmy.

Wzrost rozpoznawalności marki poprzez stosowanie logo na gadżetach

Zacznijmy od jednego z najważniejszych powodów inwestycji w gadżety reklamowe. Jest nim wzrost rozpoznawalności marki, który poniekąd jest uzależniony od naszych działań marketingowych. Wysokiej jakości gadżety reklamowe rozdawane na konferencjach, targach, podczas zakupów czy w ramach upominków będą wykorzystywane przez klientów i pracowników.

Jeśli będzie na nich umieszczone nasze logo, postronne osoby – przyjaciele, rodzina czy przypadkowi przechodnie będą zwracać uwagę na ciekawy, atrakcyjnie wyglądający gadżet i mimowolnie zwrócą uwagę na nasze logo. To prowadzi do zainteresowania, a być może nawet dalej, do sprawdzenia naszej oferty. Jeśli przynajmniej jedna osoba skorzysta z naszej oferty dzięki gadżetom, oznacza to, że strategia jest skuteczna. 

Kreatywne dopasowanie gadżetów do odbiorcy – wzrost zainteresowania

Gadżety reklamowe dostępne na https://side.com.pl/ to forma promocji, która jest skuteczna niezależnie od branży, w której działamy. To jednak może determinować, jakie gadżety będziemy proponować klientom, kontrahentom czy naszym pracownikom. Odpowiednio dopasowane portfolio upominków, związane z przedmiotem naszej działalności zapewni świetny efekt i nasza firma będzie zapamiętana jako ta, która do inwestycji w gadżety reklamowe podchodzi z odpowiednim zaangażowaniem. 

Zobacz również:  Dlaczego warto zaprosić tancerki na wieczór kawalerski?

Motywowanie do stałej interakcji dzięki gadżetom

Gadżety reklamowe pozwalają na budowanie pozytywnego wizerunku i zachęcają klientów do stałej interakcji z marką. Drobny upominek w zamian za zapisanie się do newslettera? Kolejne zakupy w naszym sklepie? A może urodziny stałego klienta? 

To wszystko okazje do tego, by niskim kosztem zaskarbić sobie sympatię klienta. Dzięki takim gestom nikt nie będzie miał wątpliwości, gdzie zgłosić się po kolejne zamówienie, a w dynamicznych i mocno konkurencyjnych dla biznesu czasach stali klienci to fundament rozwoju i sukcesu. 

Gadżety jako sposób na wsparcie marketingu szeptanego

Tysiące złotych wydane na reklamy to codzienność każdej większej firmy, która inwestuje niebagatelne kwoty w marketing internetowy, reklamy i inne narzędzia zwiększające sprzedaż. Pod naporem nowoczesnych technologii zapominamy o tym, co naprawdę przekonuje klientów do skorzystania z naszej oferty. 

Marketing szeptany nieprzerwanie działa na nas najbardziej i polecenia rodziny oraz przyjaciół w dużej mierze determinują, gdzie skierujemy swoje kroki po usługę lub dany produkt. Gadżety wręczane klientom i kontrahentom to gest, który rezonuje w ich poleceniach. Nie możemy zapominać o tym, jak ważny jest pośredni wpływ gadżetów na świadomość i postrzeganie naszej marki. 

Gadżety reklamowe – sprawdzone źródło ruchu na targach branżowych i konferencjach

Targi branżowe, konferencje i inne eventy, podczas których nasza firma ma okazję pokazać się szerszemu gronu klientów i partnerów biznesowych – to sposób na to, by relatywnie niskim kosztem zapewnić sobie potencjał do zwiększania sprzedaży i wzrostu rozpoznawalności w branży i poza nią.

Nic tak dobrze nie sprawdza się na wydarzeniach, jak zmotywowanie odwiedzających do podejścia do naszego stanowiska gadżetem. Te wcale nie muszą być wymyślne – torba, pendrive, długopis z pewnością się przydadzą, a być może odwiedzający z czasem przypomni sobie o rozmowie czy prezentacji i zechce zapoznać się z naszą ofertą 

Zobacz również:  Kupujesz auto w Niemczech? Jak wybrać lawetę do jego przewiezienia

Wzrost zaufania dotychczasowych klientów dzięki gadżetom reklamowym

Zaufanie dotychczasowych klientów, jak wspomniano to jeden z najlepszych sposobów na przetrwanie trudnych czasów. Jak mawiają eksperci, zachęcenie nowego klienta do skorzystania z usług jest niczym w obliczu próby jego zatrzymania. I do tego właśnie mogą przydać się gadżety reklamowe. 

Gadżety mogą być przekazywane w formie prezentu, a sam rodzaj gadżetu uzależniony od długości współpracy lub wartości zamówienia. 

Zwiększenie zaangażowania klientów dzięki gadżetom 

Gadżety przydatne w walce o zatrzymanie klienta, świetnie sprawdzą się także do angażowania nowych klientów lub osób, które śledzą nasze poczynania w serwisach społecznościowych. Cyklicznie organizowane konkursy, quizy i inne aktywności nagradzane eleganckimi gadżetami firmowymi pomogą w kampaniach reklamowych i zapewnią większe zaangażowanie takich osób. To z kolei może w przyszłości zaowocować większym zainteresowaniem naszymi produktami i usługami. 

Budowa pozytywnego wizerunku dzięki gadżetom 

Gadżety reklamowe to przede wszystkim sposób na to, by wzbudzić w otoczeniu przekaz, że nasza firma jest zorientowana na potrzeby klientów i nie ma problemów z tym, by dawać coś od siebie. Każdy z nas czuje się miło, gdy jest czymś bezinteresownie obdarowany, a w obliczu bardzo uciążliwych reklam internetowych i agresywnych kampanii marketingowych ta forma promowania swojej marki cieszy się niezmiennym uznaniem.

Gadżety reklamowe od zawsze budowały pozytywny wizerunek firmy i dalej to robi, przy okazji zapewniając wyższą rozpoznawalność. 

Gadżety – sposób na pozapłacowe benefity dla naszych pracowników

Gadżety, choć traktowane przez wielu jako sposób na przyciągnięcie klientów, mogą być także wykorzystywane do zwiększania satysfakcji naszych pracowników. Kto z nas nie chciałby od czasu do czasu otrzymać prezentu od firmy? Wysokiej jakości bluza z logo firmy, kubek termiczny lub wielorazowa butelka na wodę – to tylko nieliczne przykłady gadżetów, które zwiększą zaangażowanie i lojalność pracowników. 

Zobacz również:  Eklery z czekoladowym musem

Dzięki takim akcesoriom naszej kadrze łatwiej jest się utożsamić z firmą, co w długim terminie zapewni wzrost zaangażowania i efektywności realizowanych obowiązków. 

Wysoka jakość gadżetów = wysoka jakość naszych usług i produktów 

Z roku na rok klienci stają się coraz bardziej wymagający – zarówno względem jakości naszych produktów i usług, jak również wszelkich pobocznych efektów naszych działań. Co należy przez to rozumieć? Że efekt słabej jakości gadżetów reklamowych może być odwrotny od zamierzonego.

Decydując się na taką formę promocji naszej marki, warto zainwestować w wysokiej jakości produkty, które pozwolą zapewnić klientów, że nasze usługi są równie solidne. Wysoka jakość gadżetów to zapewnienie, że jesteśmy niezawodni i że to właśnie nam warto powierzyć swoje zamówienie. 

Napisz komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *